torsdag 8. august 2013

Dagens hår

Tilbringer morgenen i solen med en kopp te og en bok. Siden solen skinner kjører jeg digre solbriller og hårbånd i kjent hippie-style :-)



Etter at jeg stripet håret mitt lyst, har jeg begynt å bruke Logona sin Style&shine gele med bambus, som styrker slitt og skadet hår, i tillegg til å gi lett hold.
Jeg kniper den i alle lengder og tupper i håndletørrt hår, og bare lar det lufttørke. Da får jeg den sommerlige smårufsete og tilfeldige looken.

Hårbåndet har jeg lagt utenpå alt håret, og bare snurret noen lokker rundt for å sjule båndet.
Boken er Minette Walters Ekko, og teen er et eller annet fransk merke som jeg lugget med meg fra Paris. Aner ikke hva som står på pakken, men den smaker deilig mango. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar