mandag 27. februar 2012

And the oscar goes to...

Nå har jeg nettopp sett Oscar i opptak. Hadde ikke nubbesjans til å holde meg våken i natt. Jeg skylder litt på jet-leg som fremdeles henger igjen, da jeg måtte krype til sengs i halv ni-tiden... Så mye for den store Oscar natten. Heldigvis var jeg oppegående nok til å trykke på rec før øynene seg igjen.


Det gøyeste er jo å se alle kjolene og alle de fine oppsettingene. Her er noen av mine favoritter:


Ikke bare er Stacy Keibler dama til George Clooney, hun så også stunning ut i denne Marchesa-kjolen. (hm, kanskje en sammenheng der...?)





Rooney Mara måtte jeg tygge litt på, men for hver gang jeg ser bildet liker jeg det mer og mer. Som Nina Garcia (fashon dir. i Marie Clare) sa om Rooney Mara: "Audrey Hepburn goes punk."


Ellie Kemper utmerket seg også for min del. Jeg har et svakt punkt for rust-farger... Håret, kjolen, vesken. Og kontrasten til den bleke huden er bare lovely. 


Å Michelle... Du er jo bare nydelig uansett hva du gjør. Se på den fine brosjen i siden, og den babyrosa vesken. Overraskende og nydelige detaljer. 
Skulle jeg utsatt noe måtte det bli halskjedet...




Angelina hadde jeg ikke nødvendigvis trengt å ta med her, men, sjekk de knall røde leppene! Mer glam enn det blir det ikke. Da jeg så Angelina måtte jeg rett ned i sminkekorgen å finne frem min røde leppestift å legge den øverst i korgen så jeg husker å ta den på neste gang jeg skal sminke meg ;-)




Mest sexy par var uten tvil Rosie Huntington-Whiteley og Jason Statham! 




Men den som får min stemme, på alle punkter, er...








JESSICA CHASTAIN!


Elsker den jordbær-blonde fargen (perfekt sommerfarge for rødtopper, tipper jeg kommer til å farge masse med denne, og lignende farger i sommer).
Oppsettingen er enkel, men allikevel så glamorøs. (Denne skal jeg lage en "how-to" av!)
Og kjolen, å kjolen... 


Hvem var deres favoritter?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar