lørdag 8. oktober 2011

Dagens hår

Jeg likte så godt knuten jeg brukte da jeg laget "pin-up"-sveisen, så jeg laget en litt mer klassisk versjon av den i dag.




Jeg startet med å tupere alt håret på toppen for å få litt høyde på det. Da kan det være lurt å ha i litt saltvannspray i det først om du har veldig glatt hår.
Så festet jeg alt håret i en hestehale i nakken, men når jeg snurret strikken rundt siste gangen dro jeg håret bare halvveis gjennom så det ble en liten "tutt".
Resten av lengdene som ikke ble med gjennom strikken snurret jeg rundt strikken for å skjule denne.
Og så festet jeg det helt underst med fliseklemmer.
Husk å spray godt.

Perler i ørene og ensfarget klær (gjerne sort, hvitt eller grått) er med på å gjennomføre den klassiske stilen. Perfekt for søndagsmiddag hos svigers?
(blir det for kjedelig, sleng en knallfarget veske over skulderen)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar