lørdag 7. september 2013

Fancy hestehale


Ozadare Academy har laget noen fantastiske runwayfrisyrer for Kevin.Murphy som jeg har lyst til å vise dere. Dette er veldig anvendelig, og funker veldig bra som jobb-frisyre.



Nå har ikke Ozdare Academy skrevet noe om hvilke produkter de har brukt her, men om jeg kan jo skrive litt om hva jeg gjør selv når jeg lager denne.

  • Da føner jeg håret tørrt på Body.Builder skummen
  • tupperer alt håret på kronen for å få form og høyde. 
  • deler inn fra toppen av hodet og ned til hvert øre, og lager en høy hestehale av dette, mens resten av håret i front henger ned forløpig
  • deler inn i en dyp sideskill, og drar en og en side med bak og snurrer rundt hestehalen og fester med fliseklemmer. 
  • underveis bruker eg Session.spray (som du kan se på bildene) for å hjelpe meg med tupperingen og å få med småhår. Denne bruker jeg også etterpå for å sette frisyren på plass. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar