lørdag 15. juni 2013

Sommerfavoritter


I sommer er det stort rufsete beach-hår, solkysset hud og rosa lepper som gjelder for meg. Og her er mine store sommerfavoritter:

 Solpudderet fra Glo Minerals med spf 30 er helt super å ha med i vesken. Og den helt nye leppestiften Treasure, også fra Glo, er perfekt knallrosa med masse masse skimmer og gjør så mye utav seg at jeg ikke trenger annen makeup på.

 Hair Resort fra Kevin Murphy kniper jeg i håret når det er nyvasket og bare lar det lufttørke. Da får jeg det perfekte beach-håret. Mens recovery sprayen fra Bamboo bruker jeg for å restyle dag 2 og 3, eller for å tilføre ekstra fukt om det blir for tørrt og brusete.

Illuminator'en til Glo Minerals er den perfekte highlighter til sommerhuden. Jeg bruker en pitteliten desj på fingertuppen som jeg smører over kinnbein og bryn.

Og selvfølgelig et pår kule sunnies, helst i en gøy farge!
Da er jeg klar for sommeren!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar