søndag 3. mars 2013

En god start

Jeeeey! Loppis sesongen er igang!
Jeg startet sesongen i helgen med et loppemarked i Åsatun på lørdagen og et koselig lite loppemarked hos Dyrenes hus på søndagen. Fikk med meg hjem en fin liten stabel med bøker, to søte tekopper og kul klokke. Og ikke minst så støttet jeg en flott organisasjon, nemlig dyrebeskyttelsen.


Bøker er noe av det gøyeste med loppis. Man finner alt fra leksikon til kokebøker, selvbiografier og krim. Til 10 og 20 kroner. Her sørger jeg alltid for å få med meg en god bunke, slik at jeg alltid har en ulest bok liggende.


Den gamle bestefarklokken er virkelig en gammel bestefarklokke. Jeg må nok smøre skinnreimen og skifte batteri, så tror jeg virkelig at dette kommer til å bli en stor favoritt.


Jeg er sikkert den eneste jenten igjen som ikke har lest "Menn er fra Mars, kvinner er fra Venus", så den gleder jeg meg masst til å begynne på i kveld.
Håper alle får en spennende loppis-sesong i år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar