tirsdag 20. mars 2012

Det beste skjønnehetstipset jeg har hørt på lenge!

Jeg satt å kjede-skummet gjennom et gammelt Marie Claire blad da jeg var på feire, og kom tilfeldigvis over et bra skjønnhetstips. Og nå føler jeg meg forpliktet til å dele det med dere. Et så enkelt, effektivt og billig (les: gratis) tips må ikke holdes hemmelig!

Det går ut på å "jobbe" ansiktskremen inn i huden. Bruk en litt fet krem (om du ikke liker fete dagkremer kan du helt fint gjøre det i kveldsrutinene med nattkremen din) og masser passe hardt med fingertuppene i sirkelbevegelser over hele ansiktet.
Gjerne flere ganger. Hold på så lenge du gidder sier nå jeg.
Dette skulle øke blodsirkulasjonen i huden, vi skulle få mer effekt av kremen ettersom vi jobber den dypere ned i huden, og dermed skulle vi få en frisk glød og farge i ansiktet.
Nå har jeg holdt på et par dager, og jeg må si at jeg liker det. Veldig. Digger det rett og slett!

Samme prinsippet kan vi jo selvfølgelig også brukt på kroppen når vi smører oss. Noe mer tidkrevende, men absolutt verd å ta med seg nå når vi nærmer oss varmere vær og mindre klær.

Jeg bruker ansiktskremen til Logona. Den synes jeg gir masse fukt og er god å jobbe med, men huden føles ikke fet etterpå.
Og selvfølgelig helt økologisk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar